Wednesday, September 26, 2007

YOU ARE MY HIDING PLACE

Kaganina ni attend ko ug holy mass. Unya after holy communion ingun ang pari nga manindog ming tanan abi nako para final blessing nato pero dili d-i aron d-i manganta sa song nga "YOU ARE MY HIDING PLACE". Sa tinuod lang kani nga song dugay na kaayo ni, ug dugay nasad ko nakadungog ani. Solemn man gud kaayo ni nga song mao nga wala sab ni nko ma appreciate,mas ganahan man gud ko ug lively. Gawas pa gyud ana kada naa patay nga ilubong dire sa menteryo sa Pardo magpatukar man ani nga song ang driver sa porlon nga gidalahan sa minatay. Para nako mingaw ug makaguol ni nga song ug dili nako type. Pero kaganina pa nako na appreciate ang kalawum sa kahulugan sa maong kanta.

You are my hiding place
You always filled my heart
In times of deliverance
Whenever i am afraid
I will trust in you
i will trust in you
Let the weak say
I am strong
In the strength
of my Lord
I will trust in you

(kung aduna koi problema ug dili ko mka express ni si bisan kinsa Siya (GOD) ang akong sumbunganan, ug tingali kung wala pa siya basin ug ni resort nalang ko sa pag-hikog tungod sa bug-at nga problema, He continues to be my hiding place, if i have nobody to run to, i run to HIM tungod kai kahibalo ko na iya kong i comfort with his love.)

Karon pako nakarealize nga indot d-i kaayo ang meaning ani nga kanta dili d-i ni kanta sa patay but song of life, joy and love.

No comments: