Tuesday, February 19, 2008

ANG IMONG PAGPAKABANA

Ang pakigbatok sa kahiwian sa pamunu-ang gobyerno usa ka paagi nga ikaw tawo nagpakabana. Ang uban dili gustong mangilabot tungod kai para nila napuno na sila, gikapoy na sila, ug nawagtangan na sila sa pagsalig ug paglaum. Ang uban sab mi ingun nga wla nay laing maayo nga mamuno ning nasura. Samthang aduna say naglibog kon kinsa ang anggay tuohan. Ang uban nagpaka buta bunggol lang. Para nila ang sukaranan sa usa ka maayo nga lider mao ang iyang track records ang iyang mga maayo nga nabuhat, ang mga kausaban nga iyang nahimo mao nga gi salikway nila ang kahiwi-an ni anang maong tao. Apan dili sab tingali maayo nga padayon natong sabton, padayon natong piyunggan ang grabe ug pinilo pilo na nga kahi-wian sa gobyerno. unta kitang ordinaryong tawo ning katilingbang Pilipinhon maningkamot sab sa pagtuman niining panumpa.

PANUNUMPA NG KAWANI NG GOBYERNO
Ako'y kawani ng gobyerno, tungkulin ko ang maglingkod ng tapat at mahusay.
Dahil dito, ako'y papasok ng maaga at mag tatrabaho ng lampas sa takdang
oras kung kinakailangan.
Magsisilbi akong ng magalang at mabilis sa lahat ng nangangailangan.
Pangangalagaan ko ang mga gamit, kasangkapan at iba pang pag-aari ng pamahalaan. Magiging pantay at makatarungan ang pakikitungo ko sa mga lumalapit
sa aming tanggapan. Magsasalita ako laban sa katiwalian at pagsasamantala.
Hindi ko gagamitin ang aking panunungkulan sa sarili kong kapakanan.
Hindi ako hihingi o tatanggap ng suhol, sisikapin kong madagdagan ang
aking talino at kakayahan upang ang antas ng paglilingkod sa bayan ay
patuloy na maitaas. Sapagkat ako'y isang kawani ng gobyerno at tungkulin
ko ang maglingkod ng tapat at mahusay, sa bayan ko at sa panahong ito,
ako at ang aking mga kapwa kawani ay kailangan tungo sa isang maunlad,
masagana at mapayapang pilipinas.

Sa harap ninyong lahat ako'y taos pusong nanunumpa.

1 comment:

Anonymous said...

Angayan lang gyod nga magpakabana kitang tanan. Nakahinumdom ko sa kanta nga 'sound of silence'

people hearing without listening
people talking without speaking
...voices never shared