Monday, October 8, 2007

MEETING MY SISTER'S SUITOR

lingaw kai mi pag friday last week kai birthday sa akong neice. then surprisingly ni adto ang suitor sa akong igsoon na babaye. mao d-i iya ko gi textsan na pa ulion ug sayo unya palimpyohon daw. among gi tudahan ug interview iyang suitor labi na kai wla naka adto sila si mama ug papa. samthang nagpaabot mi sa akong usa ka igsoon ako sang gi interview ang lalaki kai akong igsoon wla man nahimutang nagsige man ug prepare sa pagkaon kai ako gyud daw iyang pa entertainon. So baw sab tawn kog interview niya.

note (ang suitor ni sa akong igsoon na girl)
Ako: unsa d-i imong family name?
Suitor: santillan
Ako: Ah indot sab kag apelyedo
Suitor: ngano man, dili sikat?
Ako: ah dili man nakadungog naman ko ana nga family name kadaghan, taga asa d-i ka?
Suitor: taga Lutupan, Toledo
Ako: ay duol ra d-i, lumad jud ka nga taga didto?
Suitor: dili man kai taga Bantayan Island man among kaliwat
Ako: Mao ba? indot ra ba nang Bantayan Island, naka adto naka sa Sugar beach? nakaila kag mga Campos, Salazar ug Jipos?
Suitor: Oo indot bitaw didto mangadto nya ta ninyo, wla man koi kaila kaayo didto kai bata pako namalhin naman mi dire sa Toledo ug puyo. dili ra ba mi duol sa dagat
Ako: Unsa d-i imong work?
Suitor: Seaferer
Ako: mao nang every port report?
Suitor: heheheh oo mao na pero dili sab tawn na tinuod sa ubang mga lalaki
Ako: Unsa man imong work sa barko
Suitor: tig fix ko sa mga electical problems labi na ang mga guba nga magnetic doors
Ako: mao ba? indota gud nimo ug work dili man kaayo bug-at
Suitor: bug-at sab oi kai maguba man mi sa mga doors if ang mga keys nahabilin sa sulod unya 24 hours man mi on call basta needed me.
Ako: sayon ra bya maguba ug doors patiran ra nimo then bunalan mana guba na
Suitor: heheheheh dili man namo ingun ana-on pag guba kai sensitive man ang mga doors
Ako: pwede ra ko mangapply anang parehas sa imong trabaho?
Suitor: mga lalaki ra man sab ilang gipang hire para ani nga work
Ako: (unsa pa man akong pangutana ha? di nalang ko mangutana sa edad kai kahibalo ko magulang pa ni nako) gigutom naka? paaboton sa nato akong usa ka igsoon ha? paguslti lang ug gigutom ka kai sukaran lang ka namo
Suitor: aw wla pa man ko gigutom ni snacks naman mi sa imong igsoon ganina
Ako: (oi nagdate date na d-i ning duha)ah ok, cge tan-aw lag sag t.v kai wla nakoi pangutana pasensya na ha kai tabi-an kai ko

Pag-abot na sa akong usa ka igsoon ni eat nami unsa sa opposite silang duha sa akong igsoon nagtupad unya kami naghuot sa pikas.

Ako: kaon sir ha kai basin ma pasmo ka layo para ba imong byahe padulong sa lutupan
Suitor: hehehe oo bitaw mo kaon gyud ko
Akong usa ka igsoon: bitaw kaon dira ug tarong ayaw kabalaka ig uli nimo padalhan ra ka namo ug bring home aron di ma problema imong mama, wla man kaha kai curfew?
Suitor: ehhehe wala man sab, oi kamo nag huot man mo dira?
Akong igsoon nga usa: ok ra kaayog magsikit mi dire mga igsoon bya mi
Ako: pwede ra sab mo magsikit dira
(everybody was laughing)

Ug di nalang nako i asoy ang kinagrabihan nga interview nga gihimo sa akong ig agaw nga ni adto sa balay kai .............. pinaka grabe nato ...............

may gani patient ra kaayo ang suitor sa akong sister nakasabot ra siya nga mga kalog ang silingan sa mga kalag. abi namo nalain nato siya sa among kakulit niya labi na sa akong ig agaw nga iffeminate. nakigdate pa man hinuon pagka ugma ana ............. nakulba-an nalang ko kai dugay kaayo na uli akong igsoon labi na pag text nako wla gyud ni reply nako. pero nahuwasan ra akong kakulba pag uli niya.

2 comments:

Anonymous said...

dili gyod diay mawala ang interview portion sa. hehehe..

weng said...

aw dili gyud labi na di nimo kaila ang tawo labi na di ka sure sa nagintroduce nilang duha ........... pahamak bya to sa una ang amiga sa akong igsoon basin same thing gihapon karon pahamak heheeheh simbako lang intawn