Friday, September 7, 2007

HAPPY BIRTHDAY SHING

Birthday ron sa akong igsoon nga si shing (elder nako) ug ugma birthday sa akong langitnong Inahan, Mama Mary.

Ni suroy ta ko sa emall gahapon kai magpalit ko ug regalo para sa akong igsoon unya kai nakalabay man ko ug hardware nipalit nalang ko ug duha ka faucet ug usa ka suga. Nahurot man akong 500 nga kwarta, abi man to nako tag 50 lang na ang mga faucet ug suga dili man d-i. Mao to nga wla naman koi kwarta ni uli nalang ko sa balay gabi-i ug gi-ayo na gyud nako among duha ka gripo, na ilisan nasad ang punder nga suga sa kusina.

Kaganinang kadlawn nanawag akong papa mga alas tres tingali to kai ni greet siya ug HAPPY BIRTHDAY sa akong igsoon. Nakamata gud kos kadugay nilag estorya. Mao to pagmata nako ganina mga alas 7 i kissed my sister and greeted her a happy birthday.

Unyang gabi-i nalang akong gift niya kai manulis pako ug para palit ug regalo. Pero sa tinuod lang nalipay naman kaayo akong igsoon nga nipalit ko ug gripo kai siya man ang tig bayad sa tubig. Maibanan na unya ang bayranan niya kai dili naman sige tulo ang tubig sa gripo. Gift naman daw to nako para niya. ah da pa man di nalang tingali ko mo palit ug regalo ba.

Sa tinuod lang ang akong elder sister ang pinaka maayo sa tanan nakong mga igsoon.Ug sigurado sad ko nga approbado kining akong gisulti sa tanan nakong mga igsoon. Sa nakita nako siya ang dali duolon, dali paraygan,dali mo tabang kanamo. Siya ang among kinamagwangan nga modelo namong tanan. Maminaw gyud nako maski unsa ko ka kulit ug samok samokan, maski boring na kaayo akong gisulti. Siya ang duolonon nako kong wla koi kwarta. Siya ang akong kadaganan ug kasandigan. Pinangga namong ug gi respeto namong tanan.

Dili man ko magtahud ug ate sa akong magulang i call her "shing", "dai", or "maam", ug ang akong manghud na babaye dili sad mo tawag nako ug ate. Kaming tulo ka magsuon na babaye close siblings, close friends, kabarkada ang among pagtan-aw sa usag usa.

Unsa kaha iyang ipaka-on namo ay, kai sa una ra ba giloud bya tawn mi sa iyang giluto nga sinabaw nga corned beef nga gibutangan ug bihon(experimento lang daw to niya)ug sa utan nga gipansitan. (pero ni eskwela na ni siya ug culinary arts hehehehehe mao nga maayo na ni siya mo luto, experto na ni siya sa kusina samthang kami experto sa paghabhab sa iyang panglutuon)

HAPPY BIRTHDAY SHING!!!!

1 comment:

girlfromdipolog said...

hala aw o, maayo gani kabasa ko ani, kalimot ko dah nga birthday diay ni mama mary.

happy birthday ni sister! enjoy the party!