Tuesday, October 23, 2007

AM I THE SUPEREGO?

Pag Sabado nag whole day mi ug work mao nga pag-abot nako sa balay kapoi kaayo. Unya ni rest ta ko pero naa may nanaygon. hmmmmmmmm... sayoha sab tawn oi wla pa gani December. Anyway mga bata hinuon tulo kabuok. Sa dihang nanganta sila nagputol putol kai wla kamemorize sa lyrics unya nagkatawa ug wala nag seryoso. mao nga ako silang gipahunong ug kanta kai ni andar man akong superego parent personality. mao ni ang nahitabo sa scene:

Ako: Ngano nagkatawa man mo nga nagkanta? Hala hunong namo ug kanta. pag practice sa mog tarong sa inyoha usa mo manaygon. Ang kanang kanta sa Pasko dili angay nga yagayaga-an. Kahibalo ba mo unsa na ka sagrado ang Christmas nga mga kanta? Pasko gani birthday na ni Jesus mao nga tarunga jud ninyo ug kanta basta manaygon mo kai ang inyong kanta para mana ni Jesus dili mana para sa inyong gidaygunan? nakasabot?

Mga bata: (huh) wla ka tingog

Ako: Kisa may inyong pangalan?

bata1: therese

bata2: Ann

bata3: Eugene

Ako: Taga asa man mo?

bata1: taga babaw

bata2: taga ubos

Ako: unsa? pagklaro kuno be, taga asa man jud mo taga babaw o taga ubos

bata2: taga ubos bitaw mi

Ako: unya ngano ni ingung man ning usa nga taga babaw mo?

bata3: igsoon mana silang duha, adto man mi sa ubos agi dayon mo liko mi didto sa sunod nga kalsada padulong babaw

Ako: ah ok, unya dili sa mo makadawat ug pinaskuhan karon ha, balik nalang mo unya kanang tarongon na ninyo ug kanta kanang dili na magkatawa magkanta sa sunod. Nakasabot?

Mga bata: oo ate

Ako: hala sige uli namo sa inyo.

Sa background naminaw d-i akong igsoon nga lalaki ug paglakaw sa mga bata pwerte niyang katawa. ngano kaha? ako ba kaha iyang gikataw-an o ang mga bata ba kaha nga nabadlungan nako.

Actually i have this superego personality, morality principle unsahay mo hari sa akong personality which is sometimes very unhealthy kai mahimo naman kong judgemental sa uban nga tawo ug perfectionist. At least am being aware that there is something in me that i need to melow down. Pero after writing the above realization nag search kog online test to know if am dominantly superego pero am happy that am just normal since EGO PERSONALITY dominates in me. was taking this test awhile ago and this was the result

You Are the Ego
You take a balanced approach to your life.
You definitely aren't afraid to act out on your
desires - even crazy ones.But you usually think first.
Morals drive you as much as hedonism does.
You've been able to live a life of pleasure... without living a life of excess.

you may click on the link below so that you can find out for yourself which personality you are dominant at

Are You Id, Ego, or Superego?

1 comment:

Anonymous said...

Mao ni ang result sa akoa: "You Are the Ego"

You take a balanced approach to your life.
You definitely aren't afraid to act out on your desires - even crazy ones.
But you usually think first. Morals drive you as much as hedonism does.
You've been able to live a life of pleasure... without living a life of excess.