Thursday, August 23, 2007

FREE WRITING

Sa tinoud lang wala jud ko kahibalo sa akong isulat dire. basta kai ganahan lang ko sa idea nga free writing. ang free writing kai mura ni siya ug test sa akong manual dexterrity ug gi tyman nako ang akong pagsuwat for about ten minutes. wala jud ko padulngan ani akong sinuwat basta lang kai makasuwat for ten minutes. maka strengthen man daw ni sa akong right brain kai right brain bya ko nga person. so mao nga di sa ko muhonong ug suwat pasensya nalang kong di mo ganahan ani akong gipanulat nga gubot pa sa lukot kai matod pa sa akong nabasahan tan-awa lang sa akong link kung unsay free writing kani akong gibuhat mao na ni. maski unsa lang, wala koi intention mag binuang dire gi follow ra nako ang steps sa free writing nasayop na gani ni kai naggamit nako ug mga punctuations. di man gud ko maayo mo write di parehas sa uban hhehehehe. katawa sa ko gamay kai layo pa kaayo ang 10 minutes murag nahutdan na jud ko unsa akong isulti, manghinaut lang ko nga makasabot mo kai practice test ra ni nako about free writing. ug kada adlaw nako mag free writing aron maka develop akong manual dexterity ug labi na akong right brain. wow hapit na jud ang time manamilit nalang ko daan ninyo tanan. kung gusto mo musunod ayaw lang sad tawn i post dire kai mawad-an jud mo ug readers. ako di man ko mahadlok nga wla koi readers wla man ko nag himo ug blog aron naa ko readers. lingaw lingaw ra ni ako pangwala sa stress ug sa mga tensions sa kinabuhi. kai dugaya ba sa time, pero last two minutes nalang gyud ung maski last two minutes na wla jug padulngan akong sulti.sige nalang mao man jud ni ang original nga free writing. cge padayon lang ko ug suwat hangtod maputol ra akong pagtype hangtod wala ni tinuod nga ending akong pag write dire. ok kaayo ang free writing murag akong brain na energize ug nalingaw sad kaayo ko maski kamong nagbasa wala.

1 comment:

JGG said...

thtat a good writing exercise.. i did that before.. keep on writing!!!